Valentijn

Valentijn blijft iets vreemd. En er echt aan meedoen doen we eigenlijk niet, een etentje, maar dat doen we wel vaker, dus geen speciallekes. Het vervelende vind ik de rode hartjes die je precies niet kan ontwijken, en al die roze-rode decoratie en hebbedingen of niet-hebbedingen in datzelfde kleurtje. Wel, pikantegeschenken.be is ook voorzien van dat kleurtje en dan kom ik tot het volgende.
Ik ben niet vies van een Upperdare-party met de meisjes. Ik ben gek van massages, de ultieme relaxatietool. Als het even kan met Tangerine & Cream, oil of love (ow yeah;-).
Hoe leuk is het om zo’n dingen in een online seksshop te kunnen bestellen en niet naar zo’n gore winkel te gaan waar een biker met zo’n lederen gilet en te veel borsthaar achter de toog staat, want zo stel ik me dat voor.

Awel, ga ne keer piepen!

Plaats een reactie